ty_01

Moulura classica index-2k

Sta parte deve esse usata per u dispusitivu auto-pulizia interna di a macchina industriale. Hè bisognu di durezza à l'internu in modu chì pò sustene milioni di rotazioni forate da u cuscinettu è di dolcezza fora per sguassà a sporcizia. Era un prughjettu chì avemu investitu assai tempu è energia, ma u risultatu era degnu di tutti.

Per stu prughjettu, ci era in realtà 3 diverse lunghezze in forma simili, è u primu era u più duru mentre u restu sò più o menu cum'è travaglii di copia.

Hè un strumentu doppiu colpu cù nucleu rotativu per furmà a parte rigida PA + 33GF è sopramoltà a parte TPU molle nantu à a stessa macchina di stampaggio a iniezione.

U puntu criticu hè di assicurà chì u overmold perfettamenti senza alcuna fuga di plastica. Questu hè bisognu di a rotazione di u core per esse perfettamente in pusizioni senza alcuna deviazione à longu andà di produzzione di milioni di pezzi. Per assicurà chì tutti questi cumpunenti critichi si adattanu perfettamente, avemu avutu dispostu cù fresatura CNC d'alta velocità cù tolleranza di lavorazione per esse in +/-0.01mm. È tutti sò 100% inspeccionati prima di mette in a prucedura successiva. A machinazione accurata hà risoltu u prublema di montaggio è assemblea di u muffa, in particulare per i nuclei rotanti.

Perchè u TPU necessariu per sta parte hè cusì morbidu quant'è à menu di 30shore, hè assai difficiule di cuntrullà u flussu di plastica morbida per paràmetri di stampaggio per iniezione è eject fora senza problema di aderenza di parte. Questu significa chì avemu da pagà una attenzione supplementaria à u flussu di plastica morbida è chjappà à u stessu tempu. Per a sigillatura di parti morbide, avemu fattu qualchì aghjustamentu à l'area di sigillatura è aghjustatu ancu alcune nervature è rugosità nantu à a zona di overmolding per aiutà à aumentà l'aderenza.

Dopu avè risoltu u prublema di sigillatura è adesività.

Per aiutà à eseguisce bè a prova, avemu avutu aduprà una macchina di stampaggio per iniezione 2k d'alta velocità. U nostru squadra tecnicu di stampa super prufessiunale hà cuntribuitu un grande aiutu per fà stu prughjettu cun successu! Tutti i paràmetri di teste di u muffa è i video sò stati mandati inseme à u nostru cliente è u muffa hà pruduciutu continuamente millaie di pezzi dapoi anni, u cliente era assai soddisfattu!

Per aiutà i clienti à migliurà l'efficienza di a produzzione di stampatura, furnimu un sistema di cuntrollu CCD per aiutà i clienti à salvà a forza di u tecnicu di stampa è l'ispezione di qualità. Cù u nostru sistema di cuntrollu CCD, un tecnicu di stampatura pò piglià incaricatu di più macchine di stampaggio à u stessu tempu, i ragazzi di l'ispezione di qualità ponu salvà u 95% di u so travagliu d'ispezione. Semu sempre discutendu cù i nostri clienti per a nova tecnulugia per aiutà à salvà u so costu è à migliurà l'efficienza di a produzzione. Questu hè parte di u nostru post-serviziu dopu a spedizione. Hè a nostra chjave per riesce cù i nostri clienti inseme!Two shots 2k mold


Tempu di Postu: Dec-13-2021