ty_01

Notizie di sviluppu di stampaggio a iniezione (MIM)

China Business Intelligence Network News: Metal powder injection molding (MIM) hè l'intruduzioni di a tecnulugia muderna di stampaggio iniezione plastica in u campu di a metallurgia di polveri, chì integra a tecnulugia di stampaggio di plastica, a chimica di polimeri, a tecnulugia di metallurgia di polveri è a scienza di i materiali metallichi è altre discipline. Un novu tipu di tecnulugia "vicinu à a forma pura" per i pezzi. U prucessu MIM hè diventatu un novu tipu di tecnulugia "vicinu à a forma pura" chì si sviluppa rapidamente è prumessu in u campu di a metallurgia di u polu internaziunale, è hè salutatu cum'è a "tecnologia di furmazione di parte più pupulare" da l'industria oghje.

1. Definizione di iniezione di polvere di metallu

L'iniezione di polvere di metallu (MIM) hè un novu tipu di cumpunente chì introduce a tecnulugia muderna di stampaggio di plastica in u campu di a metallurgia di polveri è integra a tecnulugia di stampaggio di plastica, a chimica di polimeri, a tecnulugia di metallurgia di polveri è a scienza di i materiali metallichi chjamati "vicini à a forma pura". tecnulugia. Puderà usà muffa per injectà e parti, è fabricà rapidamente parti strutturali d'alta precisione, alta densità, tridimensionale è cumplessu per sinterizzazione. Si pò rapidamenti è pricisamenti materialize idee disignu in i prudutti cù certi caratteristiche strutturale è funziunali, è pò esse direttamente trasfurmatu pruduzzioni Mass.

A tecnulugia MIM unisce i vantaghji tecnichi di l'iniezione di plastica è a metallurgia di pulveri. Ùn hà micca solu i vantaghji di i prucessi di metallurgia di polveri menu cunvinziunali, senza taglio o menu taglio, è alta efficienza ecunomica, ma ancu supera i materiali irregolari è e proprietà meccaniche di i prudutti di metallurgia di polveri tradiziunali. I difetti principali di u rendiment bassu, u muru magre difficiuli di furmà è a struttura cumplessa sò adattati per a produzzione in massa di forme tridimensionali chjuche, precise, cumplesse è a fabricazione di parti metalliche cù esigenze speciale.

U prucessu MIM hè diventatu un novu tipu di tecnulugia "vicinu à a forma pura" chì si sviluppa rapidamente è prumessu in u campu di a metallurgia di u polu internaziunale, è hè salutatu cum'è a "tecnologia di furmazione di parte più pupulare" da l'industria oghje. Sicondu u "Rapportu Avanzatu di Manufacturing and Assembly Survey Report" publicatu da McKinsey in May 2018, a tecnulugia MIM hè seconda trà e 10 tecnulugie avanzate di fabricazione in u mondu.

2. A pulitica di sviluppu di l'industria di l'iniezione di metallu

L'industria di l'iniezione di polveri metalliche hè una di l'industrii high-tech priurità da u paese. Cina hà prumulgatu una quantità di ducumenti pulitichi impurtanti, liggi è rigulamenti per incuragisce è sustene u sviluppu di sta industria, per furnisce u sustegnu à u sviluppu di l'industria di l'iniezione di polveri metalliche.

 

Fonte: Cumpilatu da China Commercial Industry Research Institute

In terzu, u statutu di sviluppu di l'industria di l'iniezione di polvere di metallu

1. Scala di u mercatu di l'iniezione di polveri metalliche

U mercatu MIM di a Cina hè cresciutu da 4,9 miliardi di yuan in 2016 à 7,93 miliardi di yuan in 2020, cù un ritmu mediu annu di crescita composta di 12,79%. Hè previstu chì u mercatu MIM ghjunghje à 8,9 miliardi di yuan in 2021.

 

Fonte di dati: Cumpilatu da u Cumitatu Prufessiunali di Molding Injection di a Branca di Metallurgia di Polveri di l'Associazione Chine di Ferru è Acciaio è l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Commerciale Chine.

2. Classificazione di qualità di materiali di formatura in iniezione di polvere di metallu

Attualmente, per via di a dumanda di u mercatu per l'elettronica di u cunsumu, i materiali MIM sò sempre duminati da l'acciaio inossidabile, cù una parte di u mercatu di 70%, azzaru bassu-ligatu circa 21%, lega di cobalt 6%, lega di tungstenu circa 2 %, è altri picculi quantità di titaniu, Rame è carburu cimentatu, etc.

 

Fonte di dati: Cumpilatu da China Commercial Industry Research Institute

3. A proporzione di l'applicazioni downstream di l'injezione di u polu di metallu

Da a perspettiva di l'applicazioni downstream, e trè aree principali di u mercatu MIM di a Cina sò i telefoni cellulari (59,1%), l'hardware (12,0%) è l'automobile (10,3%). 

 

Fonte di dati: Cumpilatu da China Commercial Industry Research Institute

4. E prospettive di sviluppu di l'industria di l'iniezione di metallu in polvere

I. L'automatizazione di a fabricazione hè bona per u sviluppu di l'industria

In u cuntestu di u rapidu sviluppu di l'industrii downstream cum'è l'elettronica di u cunsumu, l'automobile, l'attrezzi medichi, l'attrezzi hardware è i strumenti meccanichi, i requisiti per a miniaturizazione di parti metalliche di precisione, una precisione dimensionale elevata è e capacità di risposta rapida di u mercatu di l'imprese in l'industria sò. crescente. Basendu solu nantu à u travagliu ùn pò più risponde à i requisiti di l'industria per una trasfurmazione estremamente precisa, una tarifa di produttu difettu estremamente bassa è una risposta rapida di u mercatu. Migliurà u livellu di l'automatizazione è l'intelligenza di u prucessu di fabricazione pò riduce significativamente e tolleranze dimensionali è i prudutti difetti causati da fatturi umani, chì ponu migliurà assai l'efficienza di a produzzione è accelerà a risposta di u mercatu. Nta l'ultimi anni, l'imprese in l'industria anu sempre più dumandate l'equipaggiu di produzzione automatizatu è intelligente è l'equipaggiu di prova, è u gradu d'automatizazione è di l'intelligenza hà aumentatu rapidamente, guidà u sviluppu di l'industria.

II. L'espansione di i campi d'applicazione downstream hè benefica per u sviluppu di l'industria

Cù u sviluppu in prufundità di l'industria MIM di u mo paese, tutte e cumpagnie MIM cuntinueghjanu à approfondisce e so capacità d'innuvazione tecnologica per piglià più parte di u mercatu. Attualmente, in l'industria MIM di u mo paese, alcune cumpagnie anu digià una forte capacità d'innuvazione tecnologica. Attraversu a ricerca cuntinua nantu à e tecnulugia di punta di l'industria, prumove a prestazione sempre crescente di i prudutti MIM è ponu esse applicate à i prudutti più downstream.


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021