ty_01

Chì sò i prucessi implicati in l'iniezione di plastica?

Precauzioni principali per l'injezione di plastica è i prucessi inclusi in questu:

1. U ciclu di mudificazione di u produttu di iniezione, chì include u tempu di iniezione è u tempu di rinfrescante di u produttu. U cuntrollu efficace di questi tempi hà un impattu prufondu nantu à a qualità di u produttu.

Prima di stampà iniezione, duvemu chjarificà u ciculu di mudificazione di u produttu attraversu stili di mostra è altri metudi.

2. A temperatura di u muffa d'iniezione, a temperatura di cristallizazione è a velocità di e diverse particeddi plastichi sò diffirenti, è l'apparenza, a deformazione, a dimensione, u muffa di gomma, etc., di u pruduttu anu diverse esigenze;

Questu face a temperatura di u muffa d'iniezione diversa in u casu di l'usu di diverse plastiche, esigenze di produttu, etc., u cuntrollu di a temperatura di u muffa hè diversu.

3. Pressione di iniezione plastica fusa. U plasticu face assai resistenza durante u prucessu di riempimentu di a cavità di u moldu. Questu face chì a pressione di iniezione determina direttamente a dimensione, u pesu, a densità, l'apparenza, etc. di u pruduttu!

Se qualchissia di sti fattori hè affettatu, u pruduttu diventa scrap. Questu hè bisognu chì l'ingegnere di l'iniezione definisce in modu ragiunate u cuntrollu di pressione di iniezione basatu nantu à i fatturi cumpleti di u pruduttu.

Quartu, a vitezza di l'iniezione, a vitezza di a velocità di l'iniezione hà una influenza impurtante nantu à a qualità di l'apparenza di u pruduttu.

A vitezza di l'iniezione in generale deve esse ottenuta aghjustendu quantu oliu hè furnitu à u cilindru di iniezione per unità di tempu.

5. A temperatura di u barile è a temperatura di u funnu. A temperatura di a fusione pò esse misurata à a bocca o da u metudu di jet d'aria. A temperatura di fusione ghjoca un rolu maiò in e proprietà di u flussu di u funnu;

U plasticu ùn hà micca un puntu di fusione specificu. U cusì chjamatu puntu di fusione hè un intervallu di temperatura in u statu fondu.

U cuntrollu di e duie temperature hè ancu un rolu vitale in a qualità di u pruduttu.


Tempu di posta: 23-novembre-2021