ty_01

Alloghju di l'uttellu di travagliu in un stampu persunalizatu di 2k

In a stampa mostra una carcassa di plastica per u strumentu di trapanu di travagliu elettricu. Sò stati furmati da iniezione 2-shot cù 2 cumpunenti diffirenti in materiale plasticu diffirenti.

Unu hè PC / ABS è u plasticu molle hè TPU. L'aderenza plastica trà l'altri hè critica per a qualità finale di a parte, è a sigillatura trà 2 plastica deve esse perfetta.

Avemu esportatu direttamente stampi simili 2k di prughjetti Bosch per i clienti europei.

Per certi casi, se u budget di i clienti hè troppu strettu o se u voluminu ùn hè micca grande, prupunimu di furmà e parti cù una suluzione tradiziunale di over-molding. Questu significa chì per ogni parte, ci saranu 2 muffa cù una per a parte rigida è una per a parte suave. Dopu avè injected a parte rigida, mette in a cavità di a parte morbida è sopra-molding u plasticu morbidu nantu à a parte rigida è caccià a parte finale dopu a moffa aperta. In questa suluzione di over-molding, tramindui u muffa di a parte rigida è u muffa di a parte morbida deve esse di alta qualità è l'accordu l'un à l'altru deve esse perfettu per assicurà chì a sigillatura di plastica molle hè perfetta. Di solitu, u muffa di a parte rigida deve esse cedutu prima è mette a parte nantu à a cavità / nucleu di u muffa di a parte di plastica molle per un adattamentu megliu. In questu modu, pò evità massimamente a fuga di plastica morbida durante l'over-molding. Hè per quessa chì quandu parlemu di suluzione di over-molding, tramindui a parte rigida è a parte molle sò da esse cuncepite è custruite da u stessu fabricatore.

Non importa in una soluzione 2K o in una soluzione di overmolding, DT-TotalSolutions vi furnisce l'opzione più adatta esattamente per i vostri bisogni!

work-tool housing in 2k mold


Tempu di Postu: Dec-16-2021